25 Mayıs 2014 Pazar

MİNİK PASTACIKLAR..

 Benim pastacıklar köstebek pastayıda andırdılar aslında...Yaptıgım top kekler biraz kuru olunca değerlendirmek için bu yolu denedim..beklediğimden güzel oldular.hatta bunlarla misafir ağırladım..
yapılışı;elimde kalan 8 adet top kek vardı.
7 adet kakaolu top keki ortadan ikiye kestim..kremayı düzgün sürmek için kekin en üstü olan tepe kısımlarını da ince şekilde aldım.o aldığım kısımları ve ayrıca bir keki de robotta çekip kenara ayırdım..ikiye kesilen tabanları soğuk sütle ıslattım..diğer taraf ta kremayı hazırladım..2 bardak süte, yarım bardak un,1 vanilya,yarım bardaktan az şeker koyup pişirdim..piştikten sonra soğuyunca içine 1 adet toz krem şanti ekleyip çırptım..İsteğe göre kremanın altına çilek yada muz dilimleri  konulabilir..kremayı keklerin üzerine paylaştırdım,toz keki de üzerlerine serptim..buzdolabında 1-2 saat dinlendirip servis yaptım..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık aafiyetle