12 Mayıs 2014 Pazartesi

KAKAOLU PUDİNG:))

Kakaolu pudingle ilgili küçük bir anım var buradan paylaşmak istiyorum..Üniversite yıllarında ev arkadaşıma canım çok tatlı istiyo ne yapsak dedim,o yıllarda çok tatlı yerdik  nedense ,çok mu enerji tüketiyoduk bilmem; gerçi hala bulunca götürüyorum da neyse işte .. Ebru ,sana bir tarif vereceğim süper oluyo, çok da kolay dedi ..ben de hemen yaz  dedim..Oda aynen böyle yazmış..
Malzemeler;
1 tencere,1 kaşık,1 paket kakaolu puding,3 bardak süt
Yapılışı;
Önce paketin arkasını oku ..Ne diyorlarsa onu yap..kaselere paylaştır,soğuyunca ye..ye de şiş..
Aynen böyle yazıyordu.. Bende bugün aynen bu tarifi uyguladım canım..ve de şiştim:))Belki unutmuşsundur Ebru  ama ben ne zaman puding yapmaya kalksam , gülümseyerek hatırlarım o günü..
Bu arada Ellerime sağlık..Bayağı yordu beni paketi açmak..

Hiç yorum yok: