14 Ağustos 2013 Çarşamba

SON İFTAR DAVETİ :))..VE BAYRAMDA İSTANBUL....

 Son iftarımızda arefe günü 7 yıldır görüşemediğim üniversiteden canım arkadaşım Tuğba'ya davetliydik...Kendisinin pek marifetlerini göremedik ama Nurten teyzem sağolsun bizi aç bırakmadı..Birbirinden nefis şeyler hazırlamış,ellerine sağlık..Tuğbayla gece yarısına kadar hasret giderdi,eskileri konuştuk,bol bol dedikodu yaptık:))..Artık sık sık görüşme kararı aldık))..
 Bayramdan önce canım genç kızlık arkadaşım Hatice'yle de buluştuk,çok güzel vakit geçirdik.Bayramda ise yıllardır görüşmediğimiz kuzenlerimi gördüm..Gerçekten çok güzel ve hızlı bir tatil oldu benim için..Eltimin ev sahipliğinide teşekkür edemeden geçemeyeceğim,oda çok güzel sofralar kurdu bize ama  hiç birini resimleyemedik yinee:))..
İstanbul'un Avrupa yakasında ki tüm avm leri gezdim diyebilirim:))Ayrıca Bakırköy ve Fatih'i iyice öğrendim:))Anadolu yakasın da ise Kavacık,Beykoz sahili ve korusu(çok beğendim) ve Çamlıca'yı gezdik..
Ama bir dahaki sefere Kanlıca'da yoğurt yemeden gelmicem,içime dert oldu:))
Yine de her şey çok güzeldi..Allah tekrarını nasip etsin diyeyim ve çekileyim..Herkese sevgilerimle...



 Sarı oğlumm..
Çamlıca tepesi..

Hiç yorum yok: