13 Temmuz 2013 Cumartesi

BUTİK KURABİYELERİM 2

 Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum,Allah sofralarımızdan bereketi,huzuru eksik etmesin inşallah.. Bu fenerbehçeli kurabiyeleri ise canım yeğenim Batuhan'ın doğum günü için yaptım..Doğum günü ramazana denk geldiğinden ablam hem iftar davetini hem doğum gününü  ikisini birarada çıkardı:))ama çok güzel oldu,akşamlar biraz daha uzun sürse dahada güzel olacaktı,yemeği yiyince herkesin uykusu geldi..
Kurabiyelere gelince, yaparken niyetli oluşum beni etkilemedi desem yalan olur..
 sıcak havanın da şeker hamurunu toparlamamda büyük zorluk yarattığını söylemem gerek,kurabiyemde nedense şekilleri çok düzgün pişmediler,kabartma tozunu fazla koydum yada unu az geldi bilemiyorum hepsi biraraya gelince ancak bu kadar olabildiler... lezzet olrak yine güzeldiler,özellikle çocuklar çok yediler...ellerime sağlık..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper görünüyorlar. Hele renkleri harika:)) Ellerine sağlık canım.