18 Haziran 2013 Salı

MAKARNA SALATASI...

Malzemeler;
1 paket makarna(çubuk makarna hariç)
1 bağ dereotu
yarım kilo yoğurt
250 gr mayonez
1 büyük konserve garnitür
tuz
isteğe göre kornişon turşu
Yapılışı;
1 paket makarna önceden haşlanır,haşlandıktan sonra süzülür ve soğumaya bırakılır diğer taraftan derin bir kapta mayonez ile yoğurt iyice çırpılır,tuzu eklenir..yoğurdun miktarını kıvama göre artırabilirsiniz..garnitürün suyu süzüldükten sonra tekrar sudan gezdirilir tekrar süzülür..Dereotu ayıklanıp yıkandıktan sonra ince ince kıyılır..garnitur ve dereotu eklenen makarna güzelce karıştırılır:))..Afiyet olsun...

2 yorum:

Taha'yla yeni hayat dedi ki...

Makarna salatasına bayılırım. Soğuk soğuk iyi gider. Bir kase aldım:)))Eline sağlık canım..

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Paylaşımınızı çok beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu da izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))