25 Nisan 2013 Perşembe

HAFTA SONU KAÇAMAĞI..

 Hafta sonu ikinci memleketim Zonguldağı ziyaret ettim,her yerini o kadar özlemişim ki anlatamam,dile kolay 17 sene yaşadım bu şehirde,bir nevi oralı oldum:))..İlk gün ılıksu da kahvaltı yaptık sonrada deniz kenarında fotoğraf çektik..kahvaltı masamız çok güzeldi,her gidişimde resimlemek istiyorum ama hep çocuklardan,telaştan unutuyorum,yada fırsat bulamıyorum..İkinci günde canım arkadaşım,sırdaşım Fikriyeyle çarşıda soslu kebaplarımızı yedik( malesef yine çekmedim),sonrada çocukları ona buna dağıtıp istanbul pastanesine keyif yapmaya gittik,türk kahvelerimizi içip ünlü tatlımız uludağlarımızı yedik,çok ama çok güldük,yorulduk,eve kendimzi zor attık,4 gün nasıl geçti anlamadık...

 Zonguldak baharda hep böyle güzel olur..Burası liman arkasından Zonguldak adliyesi...

 Oğluşum geri dönmek istemedi,arkadaşlarını çok özlemiş:((
 Liman arkasında manzaraya karşı köfte-ekmek  ziyafeti..çok güzeldi..
 Zonguldak merkez
Fener..

2 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

harika bir hafta sonu gezisi olmuş :)

mavisnur dedi ki...

Çocukluğumun geçtiği yer ikinci memleketim benim.