24 Haziran 2012 Pazar

KÜÇÜK OĞLUMUN 1.YAŞGÜNÜSÜ...

09.06.2011'de evimize,gönlümüze hoşgeldin kuzucuğum..


Küçük oğlum Bertuğ 1. yaşına girdi..Allah abisiyle birlikte hayırlı uzun ömürler nasip etsin inşallah yavruma..Bizlerede güzel günlerinde yanında olmayı..
Küçük oğluşum seni çok seviyorum,her yerindenden mıncıklayarak öpüyorum..İyiki doğdun iyiki varsın,evimizin şenlendiriyosun..mucckk..

Elimden geldiğince 1.yaşımıza bişeyler yapmaya çalıştım..her ne kadar tek başıma Bertuğ'la zorlansamda  hepside lezzetliydi mamaların..Bazılarını ilk defa denedim,tariflerini sonraki postlarda vermeyi düşünüyorum..

Pasta(hazır)
Kısır
Sarma
Yoğurtlu şehriye salatası
Islak kurabiye
Havuçlu patates çanakları..
Tavuklu sebzeli börek
Sütlü İrmik tatlısı
 Peynirli poğaçalar ...masamızı ve midemizi şenlendirdi..



                                       
                                       

6 yorum:

*mehtap dedi ki...

yesinler onu.Doğum günüsü kutlu olsun,nice mutlu yaşlara...

Canan Demirbağ dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun paşanın ailesiyle nice seneleri olsun:))masada harika bu arada elinize sağlık..

anne eli gibi dedi ki...

NİCE MUTLU YILLAR,BAHTI GÜZEL OLSUN İNŞALLAH..

emelce yemek dedi ki...

Allah uzun ömürler versin,sofraniz da cok güzel olmus

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

SAĞLIK SIHHAT HUZUR MUTLULUKLAR DİLERİM...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Filizcim,
Yıllar ne çabuk geçiyor.Ne zaman doğdu,ne zaman büyüdü değil mi ?
Bertuğ prense,
Ailesiyle bir arada sağlık huzur mutluluk ve başarılarla dolu nice yıllar diliyorum:)
Sevgiler...