15 Mart 2012 Perşembe

ÇİKOLATALI VE KAKAOLU KEK..





Bu aralar yine tembelim, yemek falan zoraki yapıyorum yani havalardan galiba,çok sıkıldım soğuklardan,güneşi özledim,açık havada dolaşasım var.bu havalarda Bertuğla  dışarı çıkmakda bir zulüm,kat kat giydiriyorum,şapkası,atkısı,zartı zurtu,kocaman valiz gibide bir çanta ee bende giyiniyorum kalın montu.. zor yani, tahmin edebiliyorsunuzdur,yaz gelsede oğluşumu tek bodylerle cıbıldak gezdirsem,kara tombul bacaklarıda çıksa meydana:))ne rahat olur taşıması falan,gerçi yaza yürüyecek bu serseri,artık peşinde koşarım sıcakta sucuk  olurum,kışı özlerim..Öyle böyle büyüyorlar işte..Allah sağlık versin çocuklarımıza,gerisi tatlı dertler.
Keki uzun zaman önce yaptım ama yayınlamaya üşendim yine tembelliğimden:))..Kekin üzerindeki beyazlıklar un..Kalıba yapışmasın diye serpiyorum,çok lezzetliydi ama.tavsiye ederim..Herkese sevgiler.
Malzemeler;
4 yumurta
1,5 bardak şeker
1 kabartma tozu
1 vanilya
1 pkt eritilmiş margarin
1 bardak süt
damla çikolata
2 yemek kaşığı kakao
un
Yapılışı;
yumurta ve şeker iyice çırpıldıktan sonra diğer malzemeler eklenir çok cıvık olmayacak şekilde karıştırılır,yağlanmış unlanmış kalıba dökülür,önceden ısıtılmış 165 derecelik fırında en az 40 dakika pişirilir..Afiyet olsun

4 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

1 Dilim kek,bir bardak çay,yanında da hoş sohbet.En sevdiğim 3'lü:)
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

filizim yine döktürmüşsün. ben gelince banada yap olur mu? bu arada özledim seni de çok. dur bi arayayım seni:))

emelce yemek dedi ki...

Cocuk buyutmek zor,hepsi geciyor,tadini cikart,insan bebekliklerini cok özlüyor büyüdüklerinde

fatosun mutfagından... dedi ki...

.ellerine sağlık..nefis görünüyor..hayırlı cumalar..