13 Ocak 2010 Çarşamba

BU ARALAR ,BU ŞARKIYA TAKIĞIMM..

10 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ben de çok sevdim bu şarkıyı,keyifli dinlemeler canım....

balböcükleri dedi ki...

bu kadın dinlenmezmi hiiiiiiiç

TATESAL dedi ki...

SÜPER BİR ŞARKI.....

UMARIM KALBİN FAZLA KIRILMAMIŞTIR...

SEVGİLER...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

çok güzel bir şarkı hayatım ama baya bir hüzünlendiriyor sana tavsiyem önce bunu dinle sonrada 'vay halime' ile coş herşeye boşver.... (ah ramo ramooooo)

Esra dedi ki...

Hayatta yaşanan gönül kırıklığını,gönül sıkıntılarını söze dökerek gayet iyi bir şekilde müzikle anlatılmış süper olmuş.

pelince dedi ki...

çok güzel şarkı...

zuzu günlüğü dedi ki...

filizcim ben senden bir tarif istiyorum muhammara karadenizliolduğunu bildiğim için bide kahvaltıda yenen bir şey değil mi? şimdiden tşkle

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

bana uğrarmısın canım...senin için bloğumda bir şey var....
bende çok severek dinliyorum bu şarkıyı...

atesböcegi dedi ki...

cok güzel. paylasimin icin tesekkürler canim.
umarim iyisindir. kocaman öptüm seni canim benim.

ebru dedi ki...

filiz hanımcım bene bu şarkıyı çok seviyorum rayo zaten güne 50 defa çalıyor.

(ben öncelikle ilk izleyicim olduğunuz için çok teşekkür ediyorum. inanın beni çok mutlu ettiniz. sağolun.sizi takip ettiklerime ekleyeceğim sizde beni eklerseniz sevinirim. kendinize iyi bakın.....)