30 Eylül 2009 Çarşamba

BİSKÜVİLİ YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Çok basit tembel işi..

Eşimin en sevdiği tatlıdır,markette gördüm ve pratik olur diye bir paket aldım..Aslında bu tür hazır tatlıları pek tutmuyorum,ama yinede kıvamı ve tadı yerinde olmuş..yanlız az çıkıyor,en küçük  borcama yaptığım halde  ince oldu,yani misafir ağırlamaz..Misafir için en güzeli evde yapılanı,portakal ağacının tarifini denemiştim,ve sonuç süperdi,eğer onu denemek isterseniz tatlılar kategorisinde var oradan bakabilirsiniz
Malzemeler;
1 paket Dr.Qetker Tavuk göğsü
2,5 bardak süt
2 kaşık tereyağı
Yarım pkt Eti kakaolu bisküvi
Üzerine;Tarcın,çekilmiş ceviz
Yapılışı;
Süt ile paketteki karışım kısık ateste koyulaşıncaya kadar pişirilir,En son yağı eklenir,karışıtırlır,Yağlanmış borcama,yada su gezdirilmiş borcama yarısı dökülür,bir sıra bisküvi dizilir,tekrar kalan yarısıda bisküvileri kapatacak şekilde dökülür,üzerine tarcın,ve ceviz ile süslenir.

5 yorum:

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

tembel işi falan ama güzel oluyor... önemli olanda lezzeti değilmi zaten ellerine sağlık canımmm sevgilerimle...

zuzu günlüğü dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık tatlım

pelince dedi ki...

Filizcim ben seviyorum hazırlarıda :) nefis olmuş bence,ellerine sağlık.. eşime yapıcam hemde hemen...

serpil dedi ki...

günaydın canım, patlıcanlı tarifin de çok güzel, bu tatlı da çok güzel ellerine sağlık, ölçü kahve fincanı canım, senden sonra gerekli düzeltmeyi yaptım, çok teşekkürler. güzel bir hafta dilerim, sevgiler.

perihan dedi ki...

harika görünüyor bende yapıyorum ama böyle güzel olmuyor