23 Şubat 2009 Pazartesi

PEYNİRLİ POĞAÇA

Malzemeler;
100 gr margarin, 3/4 su bard. sıvıyağ,1 su bardağı yoğurt, 3 su bard. un,1 tatlı kaşığı tuz,1 yemek kaşığı şeker,1 yumurta(akı içine,sarısı üzerine),1 pkt kabartma tozu
iç harcı;1 su bard. yarım yağlı beyaz peynir
maydonoz,kırmızı toz biber
Yapılışı;Margarin yumuşayınca bütün malzeme yoğurulur.ceviz büyüklüğünde parçalar koparılır,yuvarlanır,açılır iç malzemesi konup tekrar kapatılır.200 derecelik fırında üzeri kızarana dek pişirilir...afiyet olsun..

7 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

filiz'cigim miss gibi olmus
ellerine saglik canim
sevgiler

sihirlirloklava dedi ki...

canım keşke hepimiz aynı yerde olsak ta alıp gelsek yesek..böyle de bakıp bakıp canımız çekmez.değil mi ama..eline sağlık...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım...birkaç tane aldım...haberin olsun...ellerine sağlık...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS SICAK ÇAYLA YİCEKSİN OF OFFFF

Adsız dedi ki...

afiyet olsun...bende çok severim ..sevgiyle kal..

atesböcegi dedi ki...

ellerine saglik canim benim, cok güzel görünüyorlar. güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum. Sevgilerimi gönderiyorum canim.

AskinAy dedi ki...

Bayilirim pogacalara canim ellerine saglik ve güzel yorumun icinde ayrica tesekkür ederim Zonguldaga kucak dolusu sevgiler,saglikli ve mutlu günler diliyorum bende sevgilerimle...